Pomoc
SprawdźPomoc
Sprawdź- WŁAŚCICIEL SKLEPU -
Właścicielem sklepu internetowego jest:
Adres: | Sławomir Anioł FADOS |
NIP: | 613-149-25-96 |
REGON: | 021444775 |
tel.: | 696 423 278 |
- WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY -
- PŁATNOŚCI -
przelew-przedpłata - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Sławomir Anioł FadoS i zostaną zaksięgowane (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty na nasze konto); przelew prosimy dokonać dopiero po otrzymaniu odpowiedniej informacji od sprzedawcy
przelewy24 - jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00 to wówczas dołożymy wszelkich starań aby zamówienie zostało zrealizowane w tym samym dniu.
przesyłka pobranie - zamówienia są realizowane w ciągu 2-3 dni robocze. Klient płaci za zamówiony towar kurierowi przy odbiorze paczki. Kwota pobrania to koszty zamówionych towarów oraz koszt przesyłki. Przesyłkę pobraniową można wybrać tylko do kwoty 10 zł brutto
- NUMERY KONT BANKOWYCH -
Alior Bank- 50 2490 0005 0000 4530 2008 5748
lub
Idea Bank- 61 1950 0001 2006 1026 2236 0001
Sławomir Anioł FadoS
ul. Antonia Vivaldiego 74/8
52-129 Wrocław
- ZWROT PŁATNOŚCI -
przelew-przedpłata zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność.
przelewy24 zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność za pomocą systemu transakcyjnego przelewy24.
- DOSTAWA TOWARU -
Towar zamówiony w sklepie internetowym fados.pl dostarczamy kurierem.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- KOSZTY TRANSPORTU
przelew-przedpłata oraz przelewy24 - przy zamówieniu powyżej 2000 zł sklep FADOS realizuje przesyłkę GRATIS. Przy zamówieniu do kwoty 2000 zł koszt przesyłki, którą ponosi zamawiający wynosi 24,99 zł brutto
przesyłka pobranie - jest realizowana maksymalnie do 10 zł. Koszt przesyłki wynosi 35 zł
1. Sławomir Anioł FADOS jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Wszystkie produkty oferowane przez sklep fados.pl posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Sławomir Anioł FADOS, ul. Antonia Vivaldiego 74/8, 52-129 Wrocław. Sławomir Anioł FadoS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji (która została dostarczona listem z potwierdzeniem odbioru na powyższy adres) w terminie do 14 dni (termin ten jest liczony od daty otrzymania listu), a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Sławomir Anioł FADOS nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- ZWROT TOWARU -
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).
Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają:
Warunki zwrotu towaru zakupionego przez Internet:
Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
Pod definicją Klienta, o którym mowa w ust. 1, należy rozumieć osobę fizyczną będącą konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz przedsiębiorcę uznanego przez przepis Kodeksu cywilnego za konsumenta.
Zakupy dokonane w Sklepie FADOS przez przedsiębiorców, nieuznawanych przez przepisy Kodeksu cywilnego za konsumenta, nie podlegają zwrotowi.
W przypadku rezygnacji sprzęt powinien być bezzwłocznie dostarczany do firmy Sławomir Anioł FADOS.
Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z obsługą sklepu.
Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).