Regulamin sklepu

WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY

  1. Zamówienia w sklepie można składać drogą internetową, 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. Zamówienia można również składać telefonicznie w godzinach pracy sklepu od 9:00 do 17:00
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone do godziny 12:00 mogą być zrealizowane jeszcze w tym samym dniu.
  4. Przed złożeniem zamówienia Zamawiający może zalogować się w sklepie.
  5. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail.
  6. Zamówienie jest przyjęte do realizacji w momencie wysłania potwierdzenia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.
  7. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
  8. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.
  9. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  10. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  11. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 7).
  13. Zamawiający każdorazowo otrzyma informację o terminie realizacji zamówienia. W przypadku niedostępności lub wycofania produktu z oferty klient otrzyma niezwłocznie informację o tym fakcie oraz propozycję sprzętu równoważnego.
  14. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT). Jeżeli dowodu zakupu nie ma w przesyłce, zostanie dostarczona listem priorytetowym na adres klienta.
  15. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty.
  16. Towar nie można odebrać osobiście w siedzibie firmy.
  17. Zamówienia są realizowane i dostarczane na terenie całego kraju.
  18. Towar może zostać wysłany za granicę po uprzednim uzgodnieniu


przelew-przedpłata
 - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Sławomir Anioł FadoS i zostaną zaksięgowane (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty na nasze konto); przelew prosimy dokonać dopiero po otrzymaniu odpowiedniej informacji od sprzedawcy- PŁATNOŚCI -


Idea Bank- 61 1950 0001 2006 1026 2236 0001- NUMERY KONT BANKOWYCH -

lub

Bank Zachodni WBK - 77 1090 2486 0000 0001 1545 3780

Sławomir Anioł FadoS         

ul. Antonia Vivaldiego 74/8

52-129 Wrocław

 

- ZWROT PŁATNOŚCI -

Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem elektronicznym, zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność. 


Towar zamówiony w sklepie internetowym fados.pl dostarczamy kurierem UPS lub Pocztą Polską. - DOSTAWA TOWARU -

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
  • czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia (min. 24 godz. kurier)

 


Koszty transportu pokrywa kupujący. Aktualne ceny dostaw znajdą Państwo przy opisie produktu. Po złożeniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem drogą mailową w celu potwierdzenia zamówienia oraz kosztów wysyłki.- KOSZTY TRANSPORTU (opcja Kurier) -

 


Możliwości transportu i warunki dostawy pocztą należy skonsultować z biurem obsługi klienta.- KOSZTY TRANSPORTU (opcja Poczta) -

 


Wszystkie produkty oferowane przez sklep fados.pl posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.- GWARANCJA I SERWIS -

 

Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną. 
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

 


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru.- ZWROT TOWARU -

Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).
Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają:

  • nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (m. in. zestawy komputerowe, notebooki wg specyfikacji klienta oraz towar sprowadzony lub wykonany na zamówienie).

Warunki zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
  2. W przypadku rezygnacji sprzęt powinien być bezzwłocznie dostarczany do firmy Sławomir Anioł FadoS.
  3. Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z obsługą sklepu.
  4. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
  5. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.