- WŁAŚCICIEL SKLEPU -
Właścicielem sklepu internetowego jest:
Adres: |
Sławomir Anioł FADOS |
NIP: |
613-149-25-96 |
REGON: |
021444775 |
tel.: |
696 423 278 |
- WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY -
- Zamówienia w sklepie można składać drogą internetową, 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Zamówienia można również składać telefonicznie w godzinach pracy sklepu od 9:00 do 17:00
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone do godziny 11:00 mogą być zrealizowane jeszcze w tym samym dniu pod warunkiem wybrania płatności przelewy24.
- Przed złożeniem zamówienia Zamawiający może zalogować się w sklepie.
- Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail.
- W przypadku wybrania płatności przelew-przedpłata sklep fados.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku wpłaty na konto sklepu za zamówienie w ciągu 7 dni. Sklep fados.pl poinformuje zamawiającego o anulowaniu zamówienia i przyczynie anulowania. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, nieodebranie przesyłki od kuriera jest równoznaczne z rezygnacja z zamówienia.
- Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
- Zamówienia w sklepie FADOS mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby, które ukończyły 16 rok życia. Dokonując zakupu klient potwierdza, że ma ukończone 16 lat. Sklep FADOS zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia złożonego przez osobę poniżej 16 roku życia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wyjątkiem są monitory interaktywne, które mogą być sprzedawane z 0 stawką VAT. Oferta z 0 % stawką VAT jest skierowana do placówek oświatowych. Produkty z 0% stawką VAT są odpowiednio oznaczone.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 7).
- Zamawiający każdorazowo otrzyma informację o terminie realizacji zamówienia. W przypadku niedostępności lub wycofania produktu z oferty klient otrzyma niezwłocznie informację o tym fakcie oraz propozycję sprzętu równoważnego.
- Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon). Jeżeli dowodu zakupu nie ma w przesyłce, zostanie dostarczona listem priorytetowym na adres klienta.
- Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty.
- Towar nie można odebrać osobiście w siedzibie firmy.
- Zamówienia są realizowane i dostarczane na terenie całego kraju.
- Towar może zostać wysłany za granicę po uprzednim uzgodnieniu.
- PŁATNOŚCI -
przelew-przedpłata - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Sławomir Anioł FadoS i zostaną zaksięgowane (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty na nasze konto); przelew prosimy dokonać dopiero po otrzymaniu odpowiedniej informacji od sprzedawcy
przelewy24 - jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00 to wówczas dołożymy wszelkich starań aby zamówienie zostało zrealizowane w tym samym dniu.
przesyłka pobranie - zamówienia są realizowane w ciągu 2-3 dni robocze. Klient płaci za zamówiony towar kurierowi przy odbiorze paczki. Kwota pobrania to koszty zamówionych towarów oraz koszt przesyłki. Przesyłkę pobraniową można wybrać tylko do kwoty 10 zł brutto
- NUMERY KONT BANKOWYCH -
Alior Bank- 50 2490 0005 0000 4530 2008 5748
lub
Idea Bank- 61 1950 0001 2006 1026 2236 0001
Sławomir Anioł FadoS
ul. Antonia Vivaldiego 74/8
52-129 Wrocław
- ZWROT PŁATNOŚCI -
przelew-przedpłata zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność.
przelewy24 zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność za pomocą systemu transakcyjnego przelewy24.
- DOSTAWA TOWARU -
Towar zamówiony w sklepie internetowym fados.pl dostarczamy kurierem.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
- czas dostawy, zależny od wybranej metody płatności:
- przelew24 w przypadku złożenia zamówienia do godziny 11:00 w dni robocze, jest ono wysyłane tego samego dnia pod warunkiem dostępności towaru w magazynie,
- przelew-przedpłąta zamówienia są realizowane po zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie sklepu FADOS. Dobywa się to w dni robocze w ciągu 1-2 dni.
- przesyłka popbraniowa jest realizowana w ciągu 2-3 dni robocze.
- KOSZTY TRANSPORTU
przelew-przedpłata oraz przelewy24 - przy zamówieniu powyżej 2000 zł sklep FADOS realizuje przesyłkę GRATIS. Przy zamówieniu do kwoty 2000 zł koszt przesyłki, którą ponosi zamawiający wynosi 24,99 zł brutto
przesyłka pobranie - jest realizowana maksymalnie do 10 zł. Koszt przesyłki wynosi 35 zł
- Reklamacje dotyczące Towarów -
1. Sławomir Anioł FADOS jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Wszystkie produkty oferowane przez sklep fados.pl posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Sławomir Anioł FADOS, ul. Antonia Vivaldiego 74/8, 52-129 Wrocław. Sławomir Anioł FadoS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji (która została dostarczona listem z potwierdzeniem odbioru na powyższy adres) w terminie do 14 dni (termin ten jest liczony od daty otrzymania listu), a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Sławomir Anioł FADOS nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- ZWROT TOWARU -
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).
Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają:
- nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (m. in. zestawy komputerowe, notebooki wg specyfikacji klienta oraz towar sprowadzony lub wykonany na zamówienie).
Warunki zwrotu towaru zakupionego przez Internet:
-
Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
-
Pod definicją Klienta, o którym mowa w ust. 1, należy rozumieć osobę fizyczną będącą konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz przedsiębiorcę uznanego przez przepis Kodeksu cywilnego za konsumenta.
-
Zakupy dokonane w Sklepie FADOS przez przedsiębiorców, nieuznawanych przez przepisy Kodeksu cywilnego za konsumenta, nie podlegają zwrotowi.
-
W przypadku rezygnacji sprzęt powinien być bezzwłocznie dostarczany do firmy Sławomir Anioł FADOS.
-
Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z obsługą sklepu.
-
Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
- Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.