Biologia 2- Rośliny i zwierzęta - Didakta - Multilicencja nieograniczona czasowo

Program dostępny w dowolnie wybranej wersji:

  • wersja CD – nieograniczona czasowo multilicencja (50 stanowisk komputerowych)
  • wersja on-line – nieograniczona czasowo wersja on-line, dostępna na wszystkich komputerach w szkole (warunkiem jest stały adres IP)

399,00 zł (brutto.)

Add to Compare

Program dostępny w dowolnie wybranej wersji:

  • wersja CD – nieograniczona czasowo multilicencja (50 stanowisk komputerowych)
  • wersja on-line – nieograniczona czasowo wersja on-line, dostępna na wszystkich komputerach w szkole (warunkiem jest stały adres IP)

 
 
 

Multimedialny program edukacyjny Didakta – Biologia 2 służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, dla klas 4-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum.

Tytuł Didakta – Biologia 2. Rośliny i zwierzęta zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości – pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami.

Pytania w zadaniach całkowicie pokrywają się z materiałem przerabianym na lekcjach w gimnazjum. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp.

Działy tematyczne:

  • Ziemia i początki życia – powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe
  • Grzyby, porosty, rośliny – porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne
  • Bezkręgowce – parzydełkowce, mięczaki, pierścienice, stawonogi
  • Strunowce i kręgowce – osłonice, ryby, płazy i gady, ptaki, ssaki
  • Ekosystemy – osiedla ludzkie, pola i łąki, woda, lasy, inne ekosystemy

Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.

Aplikacja umożliwia drukowanie zadań oraz testów, dlatego istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem.

W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 20.

Program jest łatwy w obsłudze, dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stanowi problemu, także dla dzieci.

Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez dzieci wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.